УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА И ОТСТЪПКИ

1. Авелон плюс ЕООД доставя поръчаните онлайн стоки чрез куриерска фирма  СПИДИ – на посочен от клиента адрес или до посочен от клиента офис на куриерската фирма, но при поръчки с квалифицирана безплатна доставка (за суми над 100лв. и съобразени с определено тегло) е само до офис на куриер Спиди. В случаите в които клиента желае доставката да е до адрес, се заплаща само разликата в стойността за доставка, за която клиента ще бъде уведомен в тел.разговор.

УВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ,

Стойността на доставката и случаите в които тя е безплатна, както и отстъпките ( ЗА ДА ВИДИТЕ ОТСТЪПКИТЕ КОИТО НАЧИСЛЯВАМЕ Е НЕОБХОДИМО ДА ПОСТАВИТЕ ПРОДУКТА В КОШНИЦАТА ), които получавате са заложени в системата и са видими след поставяне на продукта в количката. Отстъпка на намалени продукти не се начислява, но ще поучите на останалите , които сте добавили в количката!

УВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ, НАШАТА СИСТЕМА ИЗЧИСЛЯВА ТЕГЛО, ОТСТЪПКИ И ТАРИФА ЗА ДОСТАВКА! СЛЕД КАТО ПОСТАВИТЕ ПРОДУКТИТЕ В КОЛИЧКАТА , МОЖЕ ДА ВИДИТЕ СУМАТА ДЪЛЖИМА ПРИ ЗАВЪРШВАНЕ НА ПОРЪЧКАТА!  НЕ СЕ НАЧИСЛЯВАТ ОТСТЪПКИ ВЪРХУ АРТИКУЛИ С НАМАЛЕНИ ЦЕНИ! НЕ ПРАВИМ ПАЗАРЛЪЦИ ПО ТЕЛЕФОНА!!!

Стойността на доставката заложена в системата е ориентировъчна и е валидна до офис на куриер Спиди. В тази стойност не е начислена комисионната такса за наложен платеж, която се заплаща от получателя!

За нашите лоялни клиенти предлагаме бонус програма, базирана на натрупване на точки. Отстъпката в тази програма е в размер на до 3% и може да се използва при следващо пазаруване. Точките натрупани в профилите на клиентите се съхраняват в рамките на 6 месеца!

За използването на бонус програмата е необходимо да регистрирате клиентски профил! Пазаруването като гост не носи бонуси!

2. Цените описани в сайта за доставка на стоките (съгласно тарифата на куриерска фирма  Спиди) е валидна за територията на Република България. В тези цени не е заложена комисионната за такса наложен платеж!

Deliveries outside the territory of Bulgaria are at the expense of the recipient!
We deliver to Greece, Cyprus, Romania, the Czech Republic, Croatia, Slovenia and Poland according to the conditions of the DPD courier.
For delivery to the following countries, the orders are paid to the courier upon delivery!
You can find out about the prices from the following link.  

https://www.speedy.bg/en/cee-economy

3. Продаваните стоки са съпроводени с необходимите документи и оригинална опаковка.
4. Времето за доставка обикновено е:
  • “Налични на склад”, от 1 до 3 работни;
  • “Налични във външен склад” и “Ограничена наличност “от 1 до 5 работни;
  • “Внос по заявка(наличен с предварителна поръчка)“, до 20 работни дни от направата на поръчката, без да надвишава 30 работни дни;
5. В страницата на Продавача се посочва очакван срок за доставка на конкретни стоки, който има приблизителен и ориентировъчен характер и който не отменя уговорения със сключване на договора от разстояние срок на доставка. Ако продуктът не може да бъде доставен, Авелон плюс ЕООД се задължава да информира за това клиента.
6. Детайлите по отношение на сроковете за доставка на стоките са ориентировъчни и Продавачът не е обвързан с тях за извършването на доставката на конкретна дата. Клиентът няма право на каквото и да е обезщетение в случай на забавена доставка.
7. Доставките се извършват от понеделник до петък между 09.00 и 18.00 часа и събота между 09.00 и 13.00 часа, с изключение на празнични дни. Изключение може да има за населени места със специален график на обслужване.
8. При доставка с куриер Спиди в деня на доставка клиентът получава СЪОБЩЕНИЕ НА ЕЛЕКТРОННА ПОЩА от куриера, че има пратка за получаване. Ако клиентът не бъде намерен на уречените ден и място и няма друго лице, което да приеме пратката вместо него, куриерът оставя стикер, че е посетил адреса и координати за връзка. Пратката се връща в офиса на куриера до поискване. Ако и на следващия ден клиентът не се свърже с Продавача или куриерската фирма, поръчката се счита анулирана.
9. Клиентът има възможност да отвори и прегледа съдържанието на пратката преди да плати на куриера, но при отказ за прием на пратката, клиента заплаща сумата за доставка в двете посоки.
10. Авелон плюс ЕООД или представител на куриерската фирма уведомяват клиента по телефона или имейл, ако се появят непредвидени обстоятелства, възпрепятстващи навременното изпълнение на доставката.
11. Всички стоки са застраховани до момента на получаване и пристигат с документи за продажба, касова бележка (или фактура, ако има изискана такава) или гаранция и фактура електронен формат в акаунта Ви на best-fishing.bg. Ако продуктът има гаранция, издадена директно от производителя, ще я намерите в кутията на продукта или залепена от външната страна на кашона. При начин на плащане наложен платеж с пощенски паричен превод куриерската фирма издава разписка за пощенски превод, който е признат от закона документ заместващ касовата бележка.
12. Клиентът се съгласява, че удостоверяването за получената стока може да се извърши от лице, за което според обстоятелствата може да се направи извод, че ще предаде информацията на клиента – страна по договора.
13. Клиентът трябва да прегледа стоката в момента на доставката и предаването от Продавача или куриера и при констатирани несъответствия с поръчката, да уведоми за това Продавача незабавно.

  • При поръчка на риболовни влакна, рекламации се приемат само при получаване при куриер!

14. Рискът от загуба или повреда на закупените стоки преминава върху клиента в момента, в който клиентът или посочено от него трето лице, различно от избраната от Авелон плюс ЕООД компания за куриерски услуги приеме стоките.