УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА

1. ЕТ “АВА – Георги Димитров” доставя поръчаните онлайн стоки чрез куриерска фирма Еконт Експрес – на посочен от клиента адрес или до посочен от клиента офис на куриерската фирма, но при поръчки с квалифицирана базплатна доставка е само до офис на фирма Еконт Експрес.
2. Цените описани в сайта за доставка на стоките е валидна за територията на Република България. Доставки извън Република България, стойността се поема от клиента и е съгласно Български Пощи.
3. Продаваните стоки са съпроводени с необходимите документи и оригинална опаковка.
4. Времето за доставка обикновено е:
  • “Налични на склад”, от 1 до 3 работни;
  • “Налични във външен склад” и “Ограничена наличност “от 1 до 5 работни;
  • “Внос по заявка“, до 20 работни дни от направата на поръчката, без да надвишава 30 работни дни;
4. Времето за доставка обикновено е:
  • “Налични на склад”, от 1 до 3 работни;
  • “Налични във външен склад” и “Ограничена наличност “от 1 до 5 работни;
  • “Внос по заявка“, до 20 работни дни от направата на поръчката, без да надвишава 30 работни дни;
5. В страницата на Продавача се посочва очакван срок за доставка на конкретни стоки, който има приблизителен и ориентировъчен характер и който не отменя уговорения със сключване на договора от разстояние срок на доставка. Ако продуктът не може да бъде доставен, ЕТ “АВА – Георги Димитров” се задължава да информира за това клиента.
6. Детайлите по отношение на сроковете за доставка на стоките са ориентировъчни и Продавачът не е обвързан с тях за извършването на доставката на конкретна дата. Клиентът няма право на каквото и да е обезщетение в случай на забавена доставка.
7. Доставките се извършват от понеделник до петък между 09.00 и 18.00 часа и събота между 09.00 и 13.00 часа, с изключение на празнични дни. Изключение може да има за населени места със специален график на обслужване.
8. При доставка с куриер на Еконт Експрес в деня на доставка клиентът получава SMS от куриера, че има пратка за получаване. Ако клиентът не бъде намерен на уречените ден и място и няма друго лице, което да приеме пратката вместо него, куриерът оставя стикер, че е посетил адреса и координати за връзка. Пратката се връща в офиса на куриера до поискване. Ако и на следващия ден клиентът не се свърже с Продавача или куриерската фирма, поръчката се счита анулирана.
9. Клиентът има възможност да отвори и прегледа съдържанието на пратката преди да плати на куриера, но при отказ за прием на пратката, клиента заплаща сумата за доставка в двете посоки.
10. ЕТ “АВА – Георги Димитров” или представител на куриерската фирма уведомяват клиента по телефона или имейл, ако се появят непредвидени обстоятелства, възпрепятстващи навременното изпълнение на доставката.
11. Всички стоки са застраховани до момента на получаване и пристигат с документи за продажба, касова бележка (или фактура, ако има изискана такава) или гаранция и фактура електронен формат в акаунта Ви на best-fishing.bg. Ако продуктът има гаранция, издадена директно от производителя, ще я намерите в кутията на продукта или залепена от външната страна на кашона. При начин на плащане наложен платеж с пощенски паричен превод куриерската фирма издава разписка за пощенски превод, който е признат от закона документ заместващ касовата бележка.
12. Клиентът се съгласява, че удостоверяването за получената стока може да се извърши от лице, за което според обстоятелствата може да се направи извод, че ще предаде информацията на клиента – страна по договора.
13. Клиентът трябва да прегледа стоката в момента на доставката и предаването от Продавача или куриера и при констатирани несъответствия с поръчката, да уведоми за това Продавача незабавно.

  • При поръчка на риболовни влакна, рекламации се приемат само при получаване при куриер!

14. Рискът от загуба или повреда на закупените стоки преминава върху клиента в момента, в който клиентът или посочено от него трето лице, различно от избраната от ЕТ “АВА – Георги Димитров” компания за куриерски услуги приеме стоките.